Såhär ser dagen ut

Gustav sov hos mig igår, myspys. På morgonen åkte han till strömstad med familjen till någons sommarställe för att sova där en natt. Har kollat på en film och inte gjort så mycket mer. Ska strax börja steka lite köttfärsås med spagetti. Idag kommer också Sofia och Ellen hem så ska träffa Sofia (kanske Ellen också) senare idag. Imorgon har jag inga planer så ifall någon go vän till mig ser detta är det bara att messa!
Håller på att ladda kameran så snart kommer det upp bilder på det jag köpte igår. 
För ungefär 10 min sedan så råka jag göra ett hål i den ena. Jag har vart ovanligt klantig/klumpig dom senaste veckorna.. Puss o kram!
 
Publicerat: 2012-07-12 @ 14:28:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0