Josra Khatouri

Jag är med och tävlar om en väska full med saker från Victoria's Secret på Josra Khatouris blogg.
Hon lottar ut två stycken så anmäl er ni också!
-
Hennes blogg handlar mycket om hennes vardag som består av massa intressanta saker som mode,shopping,träning och uteliv. Bloggen är riktigt läsvärd och otroligt intressant!
Jag kollar bloggen flera gånger om dagen och hennes uppdatering är otrolig, nya inlägg varje gång.
Hon är en väldigt söt tjej på 17 år med stil och som får en att fastna framför bloggen. Tryck här för att komma till bloggen!
Ni kommer inte att ångra er!
I väskan med Victoria's secret saker tror jag faktiskt att en body spray ligger gömd.
Publicerat: 2012-07-13 @ 12:35:26


1 kommentarer
Postat av: martina

BLOPPIS - KOLLA HIT!
Säljer massvis utav mina kläder, allt kostar mellan 10kr - 80kr!
skynda fynda ;)
klicka här för att kolla i den ---> http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

2012-07-13 - 12:53:38 | URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0