Jag och Gustav

Jag har fått väldigt många frågor angående mitt och Gustavs förhållande. Nu tänkte jag berätta lite för er nyfikna läsare.
Vi kan börja med hur vi träffades. När vi träffades för första gången var det absolut inte kärlek vid första ögonkastet.
Jag var hos en kompis och så helt plötsligt kom Gustav och en utav hans kompisar. Jag visste inte att dom skulle komma och dom gick ganska fort därifrån.
Jag visste knappt vem han var och så var det inget mer med det. Sedan så började vi på samma skola i 6:an.
Vi smsade och träffades några stycken några gånger men jag var intresserad av en annan kille just då och Gustav blev tillsammans med min bästavän.
Jag hade väldigt svårt att bestämma mig då, jag var väldigt bra på att ändra mig vilket var väldigt jobbigt för både mig och dom runt omkring.
Det finns mycket jag kan skriva nu som jag inte ska skriva för det kan bli väldigt fel.
Gustav var den killen som alltid fanns där, han var snygg och väldigt snäll men jag tänkte inte mer på det då.
Det hände grejer som gjorde att jag fick fel intryck av Gustav. Ibland gillade jag honom och vid vissa tillfällen hatade jag verkligen honom.
Under 6:an och 7:an har det vart andra killar jag varit intresserade av men Gustav har alltid vart en sån kille som man tänker på lite då och då.
Man vill gärna men skiter i det för han är sån och sån och det kommer aldrig funka , blabla..
Fast det finns en annan kille som jag vart mer intresserad av under tiden men det blev inget tillslut.
Sedan i 8:an blev det lite struligt men jag och Gustav klickade verkligen och han var helt annorlunda än vad jag trodde.
Han är den bästa killen jag någonsin träffat. Det går inte att beskriva hur underbar han är.
Vi gör allt tillsammans. Verkligen allt. Vet inte vad jag ska säga riktigt. När jag är med Gustav kan jag verkligen vara mig själv.
Vi har väldigt roligt ihop och är även väldigt duktiga på att reta varandra. Vi kan tjaffsa men det går över lika fort som det börjar.
Gustav är min bästavän, jag kan säga allt till honom. Han är det bästa som har hänt mig.
Jag älskar honom så otroligt mycket.
Där fick ni lite information om oss.
Publicerat: 2012-04-12 @ 15:50:33


2 kommentarer
Postat av: Anonym

Var är svaren på frågestunden?? Puss och kram, din blogg äger!!! <333

2012-04-12 - 17:35:03 |
Postat av: Anonym

Ja, jag undrar oxå det!!!! Det är ingen mening att ha en om man inte svarar!:((((

2012-04-12 - 19:44:25 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0