My lovely söndaaaaag

Jag börjar med att säga, söndagar suger. Ingen söndag är rolig, helt seriöst. Dom är lika tråkiga som...kommer inte på något. Men fööööyyyöyöyöy vad segt. Okej , här är min lovely söndag: Vaknar hos Johanna av att hon sitter i sin säng och smaskar i sig sitt godis ,
hon sitter verkligen och STOR SMASKAR , det liksom skaver i mina öron och jag vill bara explodera! (Fast jag höll mig) tur för henne. Sen ligger vi där i sängen i några
timmar och bara game'ar förfullt på våra iPads. Sen går vi upp gör pannkakor,äter.. Efter det klär vi på oss, spelar lite till.
Tar undan sovsakerna..Och så får jag den känslan , man tar på sig kläderna
känner mig varm och äcklig vill bara duscha, mår lite smått illa. Kommer hem . Lägger mig i sängen
(med ipaden såklart)
Går ut , fotar lite, batteriet tar slut, går in. Lägger mig i sängen , ligger kvar i sängen, skriver ett intressant inlägg om min söndag. Efter det ska jag sätta mig framför datan , göra något mer intressant inlägg. Sedan städa mitt rum, packa min väska, äta o åka till mamma. När jag kommer hem till mamma blir det SÄNG IPAD SPELA. Om ingen vill ses förståsssssssss....
Lycka till med eran söndag!


ps. Jag har tappat bort min strumpa

 

Publicerat: 2011-10-23 @ 16:25:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0