Lilla Matilda

Sitter hemma hos pappa och letar runt efter gamla videos på datan. Jag hade nämligen tänkt att lägga upp ett eller några klipp på när jag var lite mindre,
fast än så länge har jag bara hittat klipp från 6an när jag och Line sjunger, hahaha säger jag bara.. Kanske lägger upp några?
Jag har varit så himla rastlös dom senaste tre dagarna nu.. Ska bli så himla kul att komma tillbaka till skolan imorgon!
Snart ska jag fika med familjen och sedan ska jag kanske fixa klippen, en sak till jag ska göra är att försöka hitta gamla släktingar.
Jag vill så gärna börja släktforska men vet inte om jag har riktigt tid, vet ju inte varifrån min släkt är?

Publicerat: 2011-11-16 @ 18:15:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0