Yesterday

Igår var jag med Ellen,Sofia,David,Gustav,Linus,Elin,Ida,Alice,Mimmi och Sofia.. Stort gäng!
Vi var hemma hos david och spela pingis,prata,spela piano och spelade något dumt kortspel där man fick dricka ett stort glas vatten,äppeljuice eller julmust varje gång man fick lägsta kortet. Jag drack så mycket så jag spydde, fyfan vad illa man mådde! Sedan så gick vi typ ut och skulle följa Ida men vi kom inte så långt och sedan blev klockan mycket och jag åkte hem. Det var typ dagen igår, fast vi gjorde lite småsaker innan som jag inte orkar berätta om.
Och tyvärr så tog jag inte bilder.. Hehehe.. Men ska nog träffa dom igen ikväll.
Vi hörs senare , puss!
Nu blir det kolla the o.c , taggga
Publicerat: 2011-12-03 @ 12:25:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0