Julklappar

Tänkte dela med mig av vad jag fått i julklapp.. Kommer säkert glömma något men aja..
• 2 ögonbrynspennor
• mascara
• ögonfransböjare
• skrubb
• en blus
• tre tröjor
• tre eller fyra toppar
• björnborg trosor
• björnborg linne
• spotify premium
• en svart mysdress
• juicy couture sminkväska
• juicy couture bodylotion
• jeans
• två halsdukar
• fyra sjalar
• tre par vantar
• presentkort på kicks 500kr
• presentkort på h&m 200kr
• biopresentkort typ 750kr
• shampoo o balsam (speciellt)
• duschgel
• skinnjacka
• fotvärmare
• sockar
• ett spel
• en borste
• en ring
• tights
• nagelsaker
Säsong 3&4 av the O.C Sminkborttagning Toffsar • Och pengaaaaaar
Det är allt jag kommer på just nu.. Hehe, hoppas inte jag glömde något. :)
Blev väldigt nöjd!
Dags att börja storshoppa nu då..
In till stan imorgon med Gustav och David!


 

Publicerat: 2011-12-25 @ 23:00:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0