If you happy and you know it clap your hands

Så skönt! Inga mer prov nu! Är ovanligt trött nu för tiden.. Men snart är det lov och då piggnar man säkert till.
Sitter nu här vid datan och lyssnar på musik. Ska snart äta och sedan kolla på the O.C (big looove).
Lovade ju också ett videoinlägg, vi får se hur det blir.. Längtar så mycket till fredag också!
Då ska jag och min käre vän Sofia träffa våran gamle vän Sofia.. Sofia hit o Sofia dit.. Det var sjukt längesedan!
Känt varandra i 8-9 år. Sedan splittrades vi när vi börja i 6an , så nu går vi på olika skolor.
Men som tur är håller vi fortfarande kontakten!
Nu ska jag försöka lära mig "Rolling in the deep" på gitarr, baaa good luck!
Bjuder också på dagens look, snäll som man är..
Publicerat: 2011-12-14 @ 17:14:05


1 kommentarer
Postat av: sofiaa

längtar meeeed !! <3

2011-12-14 - 19:54:29 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0