17 december

En vecka kvar till julafton! Och ingen snö? wtf..
Igår var jag som sagt med Sofia och Sofia, vi kollade på film men vi somna typ efter halva.
Vi vaknade igen klockan 02.30 med då gick vi och gjorde iordning oss.
Sedan sov vi till 10.30. Vi gick upp,åt och sedan drog vi till ICA och köpte lite grejer.
Sedan började cupcakebakningen.. Tog lång tid men dom blev skit fina så det var det värt!
Efter det åkte jag hem och nu ska jag strax äta och efter det bara slappa och titta på film.
Imorgon ska jag hem till mamma och så kommer släkten + Gustav, så ska vi typ "julfika".
Vi hörs senare, kram!
Publicerat: 2011-12-17 @ 17:34:29


1 kommentarer
Postat av: sofiaa

va fina de bleev ;)

2011-12-17 - 18:23:15 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0