S O U L M A T E

Är hemma hos min blivande man man nu, hehe. Han har äntligen kommit hem! Gud vad jag har saknat honom även om det bara var 2 dagar. Jag har verkligen världens bästa kille. Vet att alla som har kille säger det men tro mig , Gustav är den bästa,snällaste,omtänksammaste,underbaraste och trognaste killen av dom alla.
Vi har vart tillsammans i 277 dagar, 9 månader och 2 dagar. Detta har vart den bästa tiden i hela mitt liv!
Jag ska leva hela mitt liv med Gustav. Han är mitt allt, min bästa vän , min andra halv. Älskar dig mest av allt Gustav!

Publicerat: 2012-09-09 @ 19:51:13


1 kommentarer
Postat av: linnhahne.blogg.se

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny 1 vecka. Vad har du att förlora? GO FOR IT !! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

Kram♡

2012-09-10 - 16:04:28 | URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0