Angående mig och katter

Har fått en fråga som lyder ungefär såhär: Varför gillar du katter så himla mycket?

Jo det ska jag säga dig varför. Katter är världens mest underbaraste djur, världens sötaste,gosigaste och bästa.
Jag menar, hallllllllllå!?!?!?! Hur kan man inte gilla katter? När dom tittar upp på en med stora söta ögon.
Den lurviga svansen och dom små söta öronen.. *Smälter*
Jag har ju växt upp med katter också, det är nog därifrån mycket kommer.
Min mormor har katt, mina mostrar, på mitt sommarland kryllade det av katter när jag var liten och så har jag haft två själv.
När jag var liten trodde jag att jag att jag var en katt "inombords" , jag trodde att jag kunde komnunicera med katter.
That's a secret i'll never tell.
Kan skriva tusen rader till men orkar inte. Hoppas att du blev nöjd med svaret. Kram på er!
JAG ÄLSKAR KATTER
[email protected]
Publicerat: 2012-03-03 @ 10:14:39


1 kommentarer
Postat av: isabelle <3

jättefin blogg !

läs gärna min och min kompis blogg,

lovefaithhope.bloggplatsen.se <3

2012-03-04 - 11:36:27 | URL: http://lovefaithhope.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0