Midsommarplaner

På midsommar ska jag följa med Gustav och hans familj till Vänersborg där Gustavs farbror bor. 
Alla får inte plats i bilen så jag och Gustav ska åka tåg dit, vilket jag tycker ska bli jätte kul! 
Och alla får inte plats i gäststugan heller så att vi får sova i tält, vilket också ska bli väldigt mysigt.
Då kanske inte bloggningen blir så bra, men det är den ju inte i vanliga fall ändå. Så ni klarar nog er va?
-
Fick nyss en kommentar om att ni vill se mer bilder av Gustav på bloggen. Jag ska försöka fixa det.
Men min lilla pojk hatar att vara med på bild så att det kan bli lite svårt. Men men , challenge accepted!
Publicerat: 2012-06-20 @ 10:13:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0