Är jag lik min mamma?

Skeeeta dålig uppdatering.. Fy skäms på mig.
Ska hoppa in i duschen nu, har precis tränat.
Ovanligt för att vara mig. Imorgon är det slappisdag i skolan, ska bara städa lite och så.
Efter skolan ska jag till stan med Gustav. På fredag efter skolavslutningen åker jag och Gustav till Orust där jag har mitt sommarland.
Riktigt mysigt kommer det bli!
Bjussar på en gammal bild på mamma bör hon går i 9an. Väldigt många tycker att vi är skit lika men jag ser verkligen inte någon likhet alls. Förutom att jag har mammas kropp i ett miniformat. Hehe....
Kram

Publicerat: 2012-06-13 @ 21:40:59


1 kommentarer
Postat av: Lineee

Asså ni är ju lika men inte sådär skitlika så att man verkligen ser dragen i ansiktet.



Men hon va fan lik din kusin Josefine på denna bilden ju!!

2012-06-14 - 00:07:17 | URL: http://linemarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0