Have a nice day

TIDSINSTÄLLT
Sitter antagligen på första lektionen nu och har tråkigt.. Detta är ju min såkallade "Hatdag". Bara bara bara skit lektioner.
Men måste ju se det ifrån den ljusa sidan, om jag inte är på dessa lektioner så kommer jag ju inte lära mig något
och då kommer jag få dåliga betyg = inte kommer in på bra skola = inget jobb = inga pengar = bo på gatan = dö.
Eller dåliga betyg = inte kommer in på bra skola = inget jobb = inga pengar = gifter mig med rik snubbe bara för pengar = inte lycklig.
Väljer nog att gå på lektionerna ändå....
Publicerat: 2012-01-23 @ 09:15:00


1 kommentarer
Postat av: emilia

Fin blogg! Allt bra med dig? ♥

2012-01-23 - 11:44:15 | URL: http://emiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0