10 things about me,myself and I

•  Jag har något emot ojämna tal , gillar bara jämna tal som 2,4,6 ..
•  Jag har lockigt hår utan att göra något och om jag verkligen inte gör något efter att ha duschat , då blir de krull.
•  Jag älskar katter, det är helt otroligt hur mycket jag älskar katter. När jag var liten trodde jag att jag var en katt inombords.
•  Jag är 1,58 och kommer förbli såhär lång. Möjligtvis att jag växer 1-3 cm till.
•  Jag älskar när killar har fräknar, det är något speciellt. Sååå gulligt!
•  Jag tycker det är jätte läskigt att vara ensam hemma men det är ändå väldigt skönt..
•  Jag vågar inte öppna ögonen när jag har släckt lampan när jag ska sova för jag är rädd att det ska stå någon där.
•  Jag har en kille! För er som inte visste det..
•  När jag gick i 7:an så plattade jag håret varenda dag när jag gick till skolan, helt otroligt korkat.
•  Jag stör mig på personer som är väldigt känsliga, tyvärr.. Men klarar inte av det.
Publicerat: 2012-01-04 @ 13:35:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0