I'm so sorry

Riktigt dålig uppdatering, får ta och skärpa mig!
Var med Gustav hela dagen igår, vi somnade i min säng typ klockan 21.30. Vaknade av att Gustavs mobil ringde,
sedan när vi kollade på klockan hade han visst missat sin buss. Och vi bara låg där som två lata grisar och typ halvsov.
Sedan kom hans pappa och hämtade honom istället, och sedan somna jag. Intressant???
Men vaknade nyss av att Gustav väckte mig. Hahaha Gustav hit och Gustav dit..
Idag är det släktkalas för mig eftersom jag fyller år imorgon, wohooooooo!
Vi hörs mer sedan.
Publicerat: 2012-02-11 @ 10:18:55


1 kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin bild:)

2012-02-12 - 19:28:56 | URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0