Gooooooooooood, save me!

Go'dag. Torsdag idag då! Favoritdag? Yes man. Men ska in till stan under skoltid idag och fixa praon.
Sköööönt? UUUHMMMMMMM! Och goare lunch! Har jag tur? Ja? Typ? Gillar jag att skriva såhär? Verkar ju så? Eller? Va? Vafaan?! Sluta? Okej.
Sedan klockan 16.00 kommer jag att dö, jag ska till tandläkaren. Är jag rädd? Ne inte alls... (JOOOOOO FYFAN)!
Vi får se hur det går, Gustav följer med och räddar mig ifall det är så att tandläkaren vill mörda mig eller tortera mig eller något liknande.
Hoppas att ni får en bra dag!
Exakt såhär ser jag ut när jag tänker på tändläkaren.................

Publicerat: 2012-02-09 @ 08:20:00


1 kommentarer
Postat av: william

haha gullig gid bilder;3



SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Lonely & Scared" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-09 - 20:32:59 | URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0