4 månader kvar till sommaren

Något jag verkligen vill ha nu är sommar! Springa runt i tunna kläder en varm sommardag, ligga på stranden och känna hur brännan smyger sig på.
Och så saknar jag mina fräknar. Har ju fortfarande mina fräknar men det blir tydligare och fler på sommaren.
Jag tycker att det är jätte charmigt med fräknar, vet inte varför men det är något extra.
Så klockan 15.00 drar jag och solar lite solarium, welcome back fräknar♥ (inget jag brukar göra)

Jätte gammal bild
Publicerat: 2012-02-11 @ 12:42:26


1 kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:)

Följas via bloglovin?:)

Kram!

2012-02-11 - 13:55:46 | URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0