Svar

Sofia ppp om Frågestund:
En cover snaaart ??
IP: 90.142.151.121

svar: Kanske , vi får se! ;)



Anonym om Frågestund:
Vilken är dina favorit kläd affärer?
Och Kan du lägga ut en cover snart jag har alldrig sett någon med dig! kram en liten tjej som undrar. :)
IP: 90.227.189.141

svar: Har ingen direkt favorit faktiskt, finns många bra :) 
Aa det kommer en snart! :)




Anna :) om Frågestund:
har du några killvänner? :P
IP: 85.230.31.55

svar: Japp ! :)



Jonathan Åberg om Frågestund:
Hej :) gillar du fläskfilé ?


Svar: Hahaha aadå !

Sofia N om Frågestund:
Lockar du ditt hår?;) vilken locktång isf :D

svar: Nej det gör jag inte, jag har lockigt hår ;) men jag plattar det ibland så jag kan tipsa om en bra plattång. 
Det är märket GHD som bara finns att köpa hos frisören, extra bra! 2000:-



Jätte fin blogg har du! Vilken kamera är det du har? :))

svar: Tack så mycket! Jag använder Nikon D3000 :)


Anonym om Frågestund:
gillar du någon mycket? vem?

Svar: Ja det gör jag. Vem det är säger jag inte





Publicerat: 2011-10-09 @ 14:45:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0