Hello fellas

Visst är jag en bra bloggare? Uppdaterar stup i kvarten ju.
Första inlägget på exakt en vecka. Jag är sååå duktig. Idag åkte Gustav på hockeycup, det suger.
Igår åkte jag och Sofia till varberg med Gustav och hans pappa för att kolla när Gustav spela match. 
Dom var verkligen duktiga och vann med 13-1. Vi var där 1 och 1 halv timma innan matchen började så jag och Sofia åkte med Gustavs pappa och två andra hockeyfarsor till subway. Vi var ungefär hemma vid 23.00 och jag var skit trött. Lite senare ska jag träffa Sofia och Johanna. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir säkert skoj! Vi hörs (ska blogga lite bättre)

Publicerat: 2012-09-14 @ 16:13:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0