Dagen

Slutade skolan ungefär 11.30 då jag och Gustav gick hem till mig och slappa lite. Sedan vid 14.00 tog vi bussen till stan för att Gustav skulle köpa en skjorta till imorgon, han hitta en jätte snygg skjorta och en tröja. Själv hittade jag ett par vita jeans från fiorucci och en blus från MQ. Jätte nöjd med dagens inköp. Sedan när vi skulle hem så var det ganska lång tid kvar tills bussen gick så vi tog en spårvagn som vi trodde gick till korsvägen men som inte gjorde det så vi fick hoppa av och byta sedan när vi märkte att den tog fel väg. Sedan när vi kom till korsvägen tänkte vi att vi kunde ta en buss som gick till delsjömotet och sedan ta bussen till mälnlycke därifrån (mycket fläng). Gustav sa att vi skulle ta bussen som gick till Kallebäck så jag bara hängde på men efter ett tag kom vi på att vi är helt ute och cyklar. Vi kom till sista hållplatsen långt uppe i Kallebäck och visste inte vart vi skulle ta vägen eftersom det inte gick någon buss tillbaka så vi gick en bit och kom till Netto där vi köpte en dricka sedan kom Gustavs pappa och hämtade oss. Hemma hos Gustav åt vi tårta och gjorde inte så mycket. Sedan åkte jag hem till pappa och duschade och nu sitter jag här. Händelserik dag , haha!
Godnatt! Skolavslutning imorgon , yeeeeey!

Publicerat: 2012-06-14 @ 23:06:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0