Måste ha stuffs

Vart i stan med mamma och kollat runt o fikat. Gick till fiorucci med mina vita drdenim jeans för att dom blivit missförgade första tvätten. Dom hade tyvärr inte kvar min storlek så fick ett tillgodokvitto istället så får åka in när dom fått in min storlek igen. Inköpen idag var ett Aussie shampoo samt balsam och hårinpackning , värmeskydd och ett par låga vita converse. Äntligen hittade jag converse i min storlek. Imorgon ska jag till Frölundatorg med Line där jag ska köpa en sån otroligt fin blus om den finns i min storlek förstås. Annars kanske jag hittar något annat. Sedan på kvällen ska mamma iväg så Gustav sover över här med mig. Jätte mysig dag imorgon! Nu ligger jag i badet och ska raka benen och sätta i min hårinpackning. Puss på er!

Publicerat: 2012-07-10 @ 20:44:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0