Ute i sista minut

Precis sökt praktikplatser , var ju tvungen att söka till fem stycken.
Eftersom jag är lat så sökte jag till sånt som låg i närheten, inget lät ju speciellt kul..
Jag sökte till:
Coop , Dagis , Lågstadieskola , Willys , miljonlotteriet.
Men ska ju fixa eget ställa så det spelar ju ingen roll direkt. Ångrade ju oss med hund-dagiset.
Men har nästan fixat prao på Cubus eller Lagerhouse. Ganska bra ändå!

Förlåt för att uppdateringen har vart så dålig nu dom sista dagarna. Ska fixa det!
(Är tjock och äter toast)
Publicerat: 2012-02-08 @ 20:31:43


2 kommentarer
Postat av: Filippa

Du verkar ju så j*vla skön!!! Min kompis visa din blogg för mej ;)

2012-02-08 - 20:48:50 |
Postat av: Amanada

Har du primeboots? Jätte snygga verkligen!!

2012-02-08 - 21:19:13 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0