Sjuk tjej

Cha cha. Idag har jag vart hemma ifrån skolan eftersom jag är sjuk. Imorgon är det skolfoto och då måste jag ju såklart dit. Älskade skolfoton när jag var liten fast när jag började i fyran och uppåt så var det inte kul längre för sen dess har jag blivit riktigt ful på skolfotona.. Trist men sant, och nu på 9ans kort kommer jag vara sjuk! Men men det är väl inte hela världen..Eller? 
Hostar som en tokig kråka, helt seriöst. Har precis tagit en stark hostmedicin som gör att jag kommer slumra till snart för man blir väldigt trött av den. Juste, jag har ju gjort om designen! Hatar att fixa designen eftersom det aldrig blir bra för att jag är usel på det. Idag har jag bara nödat "GLEE". Har bara några avsnitt kvar på säsong 1 nu. För er som ville veta... Undra om någon lästa detta?.. Ne tror inte det.
Publicerat: 2012-08-22 @ 21:50:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0