Svarar på kommentarer

Helt glömt av att svara på kommentarer som jag fått. Är riktigt dålig på det.
Men nu ska jag svara på några.
-
Vart ifrån är blusen?
SVAR: Hotline

-
heej vad bra blogg du har men kan du inte blogga lite mer och lite mer vidio bloggar ? :) puss puss
SVAR: Tack så mycket! Jo jag har vart dålig på det nu de sista men ska ta o skärpa mig :)
-
-
haha :D grymt roligt videoinlägg!! Vilket program gör du det i? med tanke på de roliga sakerna du lägger in i videon?
SVAR: Inget speciellt program, datan har en egen webcam med massa effekter som jag lekte lite med. :)
-
-
Vad för dans? :)
SVAR: Pardisco. Men slutade förra veckan eftersom det var förjävla tråkigt. Men älskar att dansa så kanska ska fortsätta i min gamla grupp nästa termin. :)
-
-
Hejsan! Fin blogg;) vart har hu köpt dina kläder du har på detta fotot ( skjorta, tröja över) ;) kul om du har outfits mer och vart du köpt kläderna. :)

Och skulle vara jätte kul om du kunde skriva om hur du fixar dina ögonbryn, och vilka produkter, ögonbryns penna, färgat de? De är iaf jättesnygga. !!
Kram Julie 17år

SVAR: Tack så jätte mycket blir verkligen jätte glad!
Den stickade tröjan och skjortan är ifrån Ginatricot, men tror dock inte att tröjan finns kvar.
Ska försöka lägga ut med outfits , tycker själv att det är kul och kolla på andras "klädstilar".
Jag nopprar mina ögonbryn själv och så använder jag en ögonbrynspenna från Isadora som är otroligt bra!
I färgen ljusbrun eftersom jag har mörka ögonbryn naturligt, så den fyllar jag bara i lite med.
Och nej , jag har inte färgat dom. Kul att du tycker de! :)
-
-
HUR göru så där!:)
SVAR: Rörliga bilder antar jag att du menar? Dom gör jag i ett program som heter PhotoScape. :)

-
-
Har du primeboots? Jätte snygga verkligen!!
SVAR: Ja det har jag , tack tack!

Publicerat: 2012-04-03 @ 12:25:46


1 kommentarer
Postat av: Amanda

Så snygg blus! :D

2012-04-03 - 13:53:45 | URL: http://franvalptillvuxensmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0